Nog maar 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Mandy Dijk - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Mandy Dijk - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Mandy

26 Januari 2015 | Nederland, Naaldwijk

Op dit moment zit ik thuis op de bank, vertrouwd en wel.
Gek idee om straks niet meer hier te zijn en aan de andere kant van de wereld rond te lopen.

Ik vind het allemaal heel spannend. Als ik mensen vertel dat ik 'alleen' ga reizen door Azië krijg ik veelal de reactie 'wat eng!'. En ja, daar ben ik het stiekem wel mee eens. Eng, spannend, maar wel heel leuk!
Ik begin gelukkig niet helemaal alleen, maar gezellig 2 weekjes samen met m'n vriendinnetje Naomi.

Ik ga proberen om hier af en toe een verhaaltje op te schrijven.
Natuurlijk vind ik het super leuk als jullie reacties plaatsen zo nu en dan ;)

Over nachtjes slapen zitten we in het vliegtuig. Heb er onwijs veel zin in.
Tot over 4 maandjes!

  • 26 Januari 2015 - 18:56

    Everien:

    Nou Mandy ga er maar gewoon van genieten, als je terugkomt zeg je vast en zeker, had ik dat maar eerder gedaan! Heel goede reis en veel plezier.
    Groetjes
    Everien

  • 26 Januari 2015 - 20:57

    Ineke:

    Mandy. Ga hier heerlijk van genieten en zorg goed voor jezelf. Ga je zeker volgen. Ben benieuwd naar je belevenissen. Veel plezier en een goede reis. Gr Ien

  • 26 Januari 2015 - 22:15

    Mama:

    Lieve schat, heel veel plezier en ga er van genieten, pas goed op jezelf

  • 26 Januari 2015 - 22:48

    Debby En Coen:

    Zeker spannend maar ook heel leuk! Het zal zeker een belevenis worden die je noot meer zal vergeten. We gaan je verhalen in de gaten houden, we zijn benieuwd. Nogmaals heel veel plezier! Groetjes van ons

  • 28 Januari 2015 - 16:40

    Manuela Ende-Ruis:

    Heel veel plezier met deze grote onderneming. Ik vind je een hele stoere meid dat je dit in je eentje gaat doen.ik zal je verhalen volgen

  • 29 Januari 2015 - 20:43

    Ag:

    Heel veel plezier. Geniet van alle mooie culturen. Wat die ga je tegenkomen. Ik ben erg benieuwd naar je indrukken. Enjoy

    Gr. Annegreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 26 Jan. 2015
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 5481

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 28 Mei 2015

Zuid-Oost Azië Backpacken

Landen bezocht: